Retur gratuit in 14 de zile (exclusiv pentru persoane fizice conform legii, persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur)
FORMULAR RETUR - intra aici
Daca alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda:
Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare:
Ai returnat o comandă pe care ai achitat-o integral cu voucher, fara plata unei diferente de bani?
Reactivam voucherul si il poti aplica. Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.
Ai achitat parțial cu voucher?
Reactivam voucherul si restituim diferenta. Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.
Cumparatorul, persoana fizica, are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expiră in termen de 14 zile de la:
Cerere de retur anulata
Daca cererea ta de retur a fost anulata, atunci e posibil sa fi avut loc una dintre situatiile:
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, telefonic la numarul de telefon 0371.70.12.13 sau prin email: info (at) smartgsm.ro
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Expediati produsele la adresa: Sibiu, Str. Hipodromului, Nr. 1 sau inmanati-le direct noua la adresa Sibiu, Str. Lomonosov, Nr. 1, SmartGSM Shop, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin virament bancar si avem nevoie de un cont IBAN valabil.
Conform OUG 34/2014 Art. 14 consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a retine intre 1-50% din pretul produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat/second-hand. Daca clientul nu este de acord cu suma retinuta i se va expedia produsul inapoi, pe cheltuiala acestuia. Aceste clauze se aplica in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport (in cazul in care s-a incheiat process verbal cu agentul curier).
Nu se vor accepta colete care nu vor indeplinii conditii minime de ambalare pentru protectia produselor. Coletele trimise trebuie sa fie ambalate cel putin in acelasi mod in care au fost expediate catre dumneavoastra (cutie sau folie cu bule sau plic cu bule). In orice caz integritatea coletului pana la noi este asigurata de dumnevoastra.
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in exact aceeași stare in care au fost primite.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Nu se acceptă returul dacă:
– Sistemele de operare sau alte programe existente la livrare au fost dezinstalate, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid
– Inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie sa incheie proces verbal cu agentul curier.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Daca stii ca nu s-a întamplat asa, te rugam sa ne trimiti un mesaj aici sau suna-ne la 0371.70.12.13.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, telefonic la numarul de telefon 0371.70.12.13 sau prin email: info (at) smartgsm.ro
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Sibiu, Str. Lomonosov, Nr. 1, SmartGSM Shop, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin virament bancar si avem nevoie de un cont IBAN valabil.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport (in cazul in care s-a incheiat process verbal cu agentul curier).
Nu se vor accepta colete care nu vor indeplinii conditii minime de ambalare pentru protectia produselor. Coletele trimise trebuie sa fie ambalate cel putin in acelasi mod in care au fost expediate catre dumneavoastra (cutie sau folie cu bule sau plic cu bule). In orice caz integritatea coletului pana la noi este asigurata de dumnevoastra.
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in exact aceeași stare in care au fost primite.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Nu se acceptă returul dacă:
– Sistemele de operare sau alte programe existente la livrare au fost dezinstalate, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid
– Inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie sa incheie proces verbal cu agentul curier.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.